четвер, 19 вересня 2019 р.

Становлення Героя Щита. Том 1. Розділ 7

Брехливі обвинувачення

Якийсь час я трясся у возі, все ще будучи тільки в спідній білизні. Ми зупинились при замку, після чого лицарі вишикувались колом, націлили списи та відконвоювали мене до тронної зали. Король і міністер зустріли мене похмурими поглядами. А ще…
— Майн!
Іцкі, Рен, Мотоясу та, відповідно,  їх супутники теж зібрались тут. Як тільки я окликнув Майн, та сховалась за Мотоясу й витріщилась на мене.
— Га? Щ-що з вами таке?
Кожен витріщався на мене, ніби я якийсь лиходій.




— Ти справді ніяк не збагнеш? — відповів питанням на питання Мотоясу, прийнявши величаву позу.
Та що йому, чорт забирай, від мене треба?
— Пам’ятаю що?.. Стій… Ця кольчуга!
Я раптом усвідомив, що Мотоясу носив вкрадену в мене кольчугу!
— Стривай… ти! Ти грабіжник!
— Хто ти такий, щоб когось звинуватити!? Ніколи не думав, що ти можеш опуститися так низько, ти… ти злодій!
— Злодій? Про що ти кажеш?
При цьому вся тронна зала мов заповнилась атмосферою діючого суду.
— Так, пред’явіть обвинувачення  Герою Щита?
— Обвинувачення? За що?
— Минулої ночі Герой Щита напився…  Т-тоді він увірвався в мою кімнату, піддався своїм звірячим інстинктам і… і накинувся на мене!
— Га?
— Герой Щита сказав, що «ніч ще тільки починається» й завзято намагався зірвати з мене одежу, — звинуватила мене ридаюча за Мотоясовою спиною Майн, указуючи пальцем. – Було так страшно… Мені ледве вдалося кричучи вибігти з кімнати. На щастя, лорд Мотоясу з’явився й урятував мене.
— Що?..
Що це було? Вчора ввечері, попрощавшись з Майн, я одразу пішов спати. І коли в такому випадку все це трапилося? Майнині рюмсання викликали хіба що здивування.
— Про що ти говориш? Вчора після вечері я одразу пішов до своєї кімнати, спати         .
— Брехун! Якби це було правдою – чому Майн плаче?
— Чому ти так захищаєш її? Ти ледве її знаєш! І також поясни, де ти взяв цю кольчугу!?!
Ти ж бачився з нею вчора вперше!
— Га, це-е? Вчора я стрівся з Майн, коли пив на самоті в таверні, ми розбалакались і вона мені це подарувала.
— Га?
Як не глянь, це була моя кольчуга. Звісно, є вірогідність, що Майн купила її на свої кошти, але який дивний збіг обставин — як в мене зникла, то в Мотоясу тут же з’явилась.
Я відмовився від розмови з Мотоясу і звернувся безпосередньо до короля.
— Ваша Величносте! Мою кімнату пограбували і все в ній зникло за винятком мого щита! Будь ласка, дізнайтеся, хто це зробив, і заарештуйте злочинця.
— Мовчи, по́гане!!! — гаркнув король, проігнорувавши мою просьбу.
— Ти скоїв сексуальний напад по одношенню до громадянина моєї країни, негіднику! Якби ти не був Героєм, я б наказав стратити тебе на місці!
— Це величезне непорозуміння! Я не робив цього!
Однак усі в кімнаті вже вирішили, що я винен. Я мав відчуття, ніби світ раптово вислизнув з-під ніг.
Якого біса? Якого дідька? Що за чортівня тут відбувається?!
Чому я повинен зазнавати таких образ, коли нічого не скоював?!
Я із роззявленим ротом глянув на Майн. Як тільки вона переконалася, що всі дивляться не на неї, а на мене – вираз обличчя Майн змінився. Самовдоволена посмішка проплила її обличчям, і вона глузливо висунула язика.
…І тоді я второпав.
Як я поглянув на Мотоясу, то злість проймала мої нутрощі.
— Ти! Ти зробив це! Ти підлаштував це! — викрикнув я, ткнувши пальцем в сторону Мотоясу, й сам здивувався, що можу так орати.
— Га? Якби ж хтось слухав клятого насильника!
Мотоясу ступив між мною і Майн, ніби казавши мені стримати мій брудний погляд від неї, і розіграв з себе героя, що допомагає нещасній жертві.



— Ви глузуєте з мене! Ось так і сталося, так: ви планували все це тільки для того, щоб отримати мої гроші та витратити їх на спорядження!?
Він, очевидно, знав, що я плекатиму Майн, щоб компенсувати свою слабкість. Оскільки я — невдаха з одним тільки щитом, вони змовились використати мене, щоб я купив їй все екіпірування. А коли я достатньо витратився на неї, вона схопила мої гроші, зіграла виставу «жертва і спаситель», наябедничала на мене королю — і ось він уже позбувається мене.
…Трясця, вражаючий план!
Майн із самого початку звала мене тільки по званню, «пан Герой», в той час як Мотоясу вона зве на ім’я. Можна подумати, «Герой» в цьому світі тільки один.
— Потрапивши до іншого світу, повестися так зі своїм єдиним супутником… яка ж наволоч.
— Ти маєш рацію. Навіть я не можу змусити себе пожаліти його.
Іцкі та Рен ні секунди не вагались в тому, чи я винен. Отже, вони всі з самого початку змовились… Тому що я щитовик, тому що я слабкий, тому що я не просвітлений – вони вирішили втоптати мене заради власної вигоди.
…Мерзотники.
Всі вони – мерзенний набрід. Ніхто з них ніколи не вірив у мене! Чого я повинен боротися за таких, як вони!? Нехай горить синім полум’ям цей світ!
— …Гаразд, най би вас. Чому б вам просто не повернути мене туди, звідки я прибув? Тоді зможете призвати собі нового Героя Щита!
Інший світ? Ха! Дідька лисого, я стільки пройшов, щоб відчути себе так?!
— Як тільки речі стають незручними, тікаєш? Як огидно.
— Згоден. Хтось, хто кинув би свій обов’язок і напав на жінку, просто…
— Просто йди! Такий тип, як ти, не може зватися героєм!
Я гледів на Рена, Мотоясу та Іцкі, готовий повбивати всіх трьох. Я мав насолодитися мандрами іншим світом, але вони зруйнували всі надії.
— Гаразд, чого ждете? Відправте мене назад!
Однак король просто склав руки і нахмурився:
— Я хотів би, щоб був спосіб одправити такого героя туди, звідки він прибув, я дійсно зробив би це. Однак мої дослідники повідомили, що черговий призов можливий тільки після загибелі всіх чотирьох нинішніх героїв».
— …Перепрошую?
— Не може бути…
— Нізащо…
Нарешті, навіть інші троє Героїв занепокоїлись.
— Тобто я тут застряг?! – це мав би бути якийсь жарт! – Скільки ви мене ще утримуватимете?!
Я вирвався з-під лицарських кліщів.
— Гей! Припини супротивитися!
— Не рипайся!
Один з лицарів бацнув мене.
Звук від удару був, але відчувся він не біллю, а, скоріше, лоскотом. Зате лицар, судячи з того, як він обхватив руку й скорчився, віддачу відчув.
— Так, королю? Якщо немає можливості відправити мене назад, що тоді? — розминаючи руку, спитав короля.
— …Оскільки зараз ти – наш засіб для протистояння Хвилям, офіційного покарання не буде. Однак твій злочин вже добре відомий серед громадян. Це буде твоїм покаранням. Не сподівайся, що знайдеш роботу в моєму королівстві.
— Ха-ха, а ти щедрий!
Одним словом, він наказав мені підіймати Рівень, як авантюрист, і готуватися до Хвилі
— Через місяць Хвиля прикличе тебе, щоб ти бився. Злочинець ти , чи ні – ти все ще Герой Щита. Тобі не вдасться уникнути своєї місії.
— Я второпав! Я слабкий, врешті решт. А час спливає!
Дзвяк!
Отакої. Я й забув про гроші, приховані під щитом.
— Гей! Чи не цього ти хотів?! — я дістав капшук із останніми тридцятьма срібними монетами й жбурнув його в Мотоясу в писок.
— Уа! Що за чортівня!..
Звісно, я ігнорував обурені крики Мотоясу.
Тільки-но я вирушив із замку й вийшов на головну дорогу, а народ уже тикає на мене пальцями й шепочеться. Тут чутки швидко поширюються.
Не сказав би, що мене це вразило. Не знаю, чи можна щось із цим вдіяти, але становище було до бісиків огидне.
Ось так я утратив довіру, гроші… Піднята завіса, за якою починалася б історія моїх нових пригод, ознаменувала якомога жалюгідніший початок.




1 коментар:

  1. Зразу видно, що перекладалось з російської, але я нічого не маю проти. Жаль тільки що переклад мертвий

    ВідповістиВидалити