четвер, 19 вересня 2019 р.

Становлення Героя Щита. Том 1. Розділ 5

Єство Щита

За міською брамою розстилалися зелені луки, що простягалися далеко за обрій. Взагалі-то мощена дорога тут була, але здавалось, що варто відійти від неї хоч на крок, і перед очима не залишиться нічого, окрім неосяжної зелені.
Я не бачив такого із часу своєї екскурсії в Хоккайдо. Але такого високого неба та чіткого виднокраю не було навіть там. Мені хотілось кинути все й порадіти від душі, але це герою не личить, тому я зробив вигляд, що ця картина мені звична.
— Тепер, пане Герою Щита, як щодо взяти участь у декількох пробних боях проти слабших монстрів в окрузі?


— Згоден. Це буде моїм першим бойовим досвідом, так що я повинен спробувати вкластися на повну й дізнатись, чи можу я битися.
— Задайте їм.
— Що? Майн, а ти зі мною не йдеш?
— Якщо я буду битися, нам не вдасться оцінити Ваш потенціал.
— В-вірно.
Якщо подумати, в Майн повинно бути куди більше бойового досвіду в порівнянні зі мною; я-то навіть не знаю, що взагалі вмію на даний момент. Спробую зітнутися із безпечним на погляд Майн монстром.
Деякий час я блукав луками, поки не помітив схожу на повітряну кульку помаранчеву істоту, що вирізнялась на загальному тлі.
— Пане Герою, ось. Це Оранжевий Шар… хоч він зовсім слабкий, але дуже буйний.
Якась нудна в нього назва. Ви назвали його Оранжевим Шаром просто тому, що він оранжевий і схожий на кулю?
— Га-а! — пролунав лютий рев і пара злостивих очей грізно витріщилась на мене. Істота, схожа на повітряну кульку, що прив’язували на городі замість опудала, почала насуватися на мене.
— Покажіть йому, пане Герою!
— Ага!
Треба перед нею не вдарити обличчям в бруд. Замахнувшись правою рукою, я вдарив по оранжевому шарові пласкою стороною щита.
Бац!
Бом-м!
Щит від нього відскочив. Цей монстр на подив пружкий! А я розраховував, що відразу в друзки його пришибу… Оранжевий шар, оголивши ікла, вчепився в мене й не відпускав.
— !?
Почувся звук ляскання. Однак я абсолютно нічого не відчув, ні болю, ні свербежу. Оранжевий шар впивався іклами мені в руку, але толку від цього не було взагалі ніякого. Здається, щит непомітно укриває мене мерхлим захисним бар’єром.
Я мовчки подивився на Майн.
— Продовжуйте, пане Герою!
…Звісно, я не отримую шкоди, але й не завдаю. Хоча, що ще залишається робити.
— ОРА-ОРА-ОРА-ОРА!
Я «активував» внутрішнього майстра бойових мистецтв і продовжив лупити шар.
П’ять хвилин по тому…
Хлоп! — пролунало згодом, як Оранжевий Шар лопнув.
— Ха-а… ха-а… ха-а…
З характерним звуковим ефектом вискочило виняткове Віконце, на якому зазначалося: [EXP 1↑]. Очевидно, я отримав одну одиницю досвіду. Серйозно, стільки роботи заради якогось одного очка… відчуваю, буде тяжко. Жорсткий малий. І це все, на що я здатний голіруч.
— Я пишаюсь вами, пане Герою.
Майн поплескала мені, але в цьому явно відчувалась іронія.
І тут я почув кроки.
Обернувшись, я помітив, як Рен і його супутники рвуться вперед.
Я думав був звернутися до них, але вони рухались із такими серйозними обличчями, що мені духу забракувало б їх окликнути.
О, перед ними вискочили троє Оранжевих Ша́рів. "Вжух", і всі троє шарів лопнули від єдиного помаху Ренового меча. Вбив одним ударом?! Агов, чуваче… Наскільки ж велика різниця в силі наших атак?
Я так відчужено вирячився в далину, що Майн довелося помахати рукою перед моїм обличчям.
— Все буде добре. Бо всі Герої б’ються по-різному.
— …Дякую.
Так чи інакше, це мій перший бій. І завдяки значному захисту я не отримав шкоди навіть після того, як оранжевий шар кілька хвилин намагався прокусити мене. Коли я підняв те, що від нього зосталось, збираючись узяти його із собою в якості трофея, мій Щит пікнув. Коли я підніс його ближче, той засвітився приємним бліднуватим світлом і поглинув його.
˂ Отримано: Шкура Оранжевого Шара ˃
Після появи цього сповіщення засвітився й значок Збройового Довідника. Я відкрив його й помітив, що тепер у нім появилась піктограма Малого Оранжевого Щита. Я все ще не міг трансформувати свій щит, але це, напевно, тому, що мені потрібно більше матеріалів.
— Так це особливість Легендарної Зброї?
— Угу. Схоже, щоби відкрити нові трансформації, потрібно поглинати матеріали.
— Зрозуміло.
— До речі, скільки я міг би отримати за продаж тієї шкури?
— Напевне, одну мідну монету.
— І…і скільки мідяків мені потрібно, щоб здобути одну срібну?
— Сто мідних монет.
Ну з урахуванням того, як швидко с ними розправився Рен, ці істоти дійсно дуже слабкі, так що нічого не поробиш.
— Тепер твоя черга, Майн.
— Гм, певно так.
До цього моменту до нам підкрались іще двоє оранжевих шарів. Майн вихопила із піхов меча й змахнула їм рівно два рази. Оранжеві Шари лопнули з характерним ляскотом. Уа-а-а… Невже я настільки слабкий?..
Мене зовуть Іватані Наофумі. Двадцятирічний студент університету. І прямо зараз я накрив рота двома руками, стримуючи бажання заорати. Мене призвали в інший світ і зробили його героєм два дні тому…
Після п’яти хвилин бою із відповідним монстром я почав прекрасно розуміти свою роль.
«[ Тест здібностей Героя ]
Стань обраним із чотирьох чоловік. Суперпопулярний тест, миттєвий результат!
Натисни сюди!
>> Яка зона прокачки більш за все підходить вам?»
Ой, я, здається, на мить випав з реальності.
До мене, так чи інакше, прийшло болісне усвідомлення того, що я, а точніше мій щит, опинився неймовірно слабким. Більш ефективніше буде просто дозволити битися Майн.
— Гаразд, Майн. Атакуй, будь ласка, а я буду відповідати за оборону. Подивимося, як далеко ми зможемо зайти з такою формацією.
— Прийнято! — дала вона негайну відповідь.
Після ми бродили округою майже до самого заходу, зіткнувшись із ще більшим числом оранжевих шарів і навіть з декількома Жовтими Шарами, що, очевидно, відрізнялися від Оранжевих лише кольором.
— Якщо підемо далі, можемо стрінути трохи сильніших монстрів, але скоро стемніє — краще повернутися в замок.
— Ех, мені хотілося б продовжити ще трішки…
Я не отримував шкоди, та й захищати Майн від атак було просто, так що я все ще був готовий рухатися далі.
— Сьогодні краще вернутися раніше, щоби навідатися до збройової лавки. Якщо ми купимо мені нове спорядження, завтра зможемо пройти ще більше.
— Це того варте, я думаю…
Але чи справді треба було зупинятися тут, коли я був так близько до нового Рівня? Я вже виконав вимоги для Малого Щита помаранчевого та жовтого кольорів. Залишалося… лише отримати новий Рівень і можна буде трансформувати щит.
Ну й гаразд. Закінчивши перший день наших пригод купою незавершених справ, ми рушили назад у місто.




Немає коментарів:

Дописати коментар