четвер, 19 вересня 2019 р.

Становлення Героя Щита. Том 1. Розділ 4

Додаткова частка

Наступного ранку.
Поснідавши, ми доволі довго чекали поки нас викличе король. Авжеж, з самого ранку ми бешкетувати не наважились, і коли я, споглядаючи положення сонця, подумав, що зараз коло десятої години… Тоді нам наказали явитися на зустріч з королем. Ми, згоряючи від нетерпіння, рушили до тронної зали.
— Ласкаво просимо, Герої.
Двері в залу розчинилися; всередині явились дванадцятеро чоловік у різних підходящих авантюристам нарядах. Були тут і ті, хто уподоблював лицарів. Коро́лева поміч й дійсно вражає.
Ми вклонились королю й приготувалися слухати, що він нам скаже.
— Як і було обіцяно вчора, я привів вам супутників, що супроводжуватимуть вас в путі. Напевно, всі тут зібрані вже вирішили, до кого з героїв вони приєднаються.
Якщо ми розділимо їх порівну – кожен отримає по троє.
— Тепер, майбутні звитяжці, станьте поруч з тим зі Сміливців, якому волієте служити вірою й правдою.
Гей, ми не збираємось вибирати? Неочікуваний розвиток подій. Хоча, якщо поміркувати то краще й правда залишити прийняття важливих рішень жителям цього королівства, адже ми про цей світ майже нічого не знаємо.
Ми вишикувались у ряд. Після, наші майбутні союзники підійшли й зібрались перед кожним з нас.
Результати підрахунку:
Рен — п’ятеро;
Мотоясу — четверо;
Іцкі — троє;
Я — жодного?
— Ваша Величносте, заждіть-но хвильку!
Якого біса?! Це ж дискримінація, ясно як божий день!
Від моєї жалоби обличчям короля ніби пробігла хвиля.
— Н-ну й ну. Боже мій, ніколи не подумав би, що може виникнути така проблема.
— Харизма Героя Щита іншим не рівня…
Міністр виразив своє відверте бачення…Трясця, з вогню та в полум’я!..
Згодом людина убрана в мантію щось прошепотіла на вухо королю.
— Гм, ця чутка вже розповсюдилась?..
— Щось сталося? — спитав Мотоясу із незрозумілим виразом обличчя.
Як я й думав, справа тхне грізною несправедливістю. Та чорт забирай, я немов дитя, якого не взяли в команду для гри у футбол. Де це чувано, щоб у іншому світі доводилось проходити через таке?
— Гм. Одверто кажучи… здається, всім замком розповсюдилась чутка о тім, що Герой Щита погано знайомий із законами цього світу.
— Якого?!..
— Легенда відомить, що герої добре знають правила цього світу. Деякі вважають, що Ви не узгоджуєтеся цій умові.
Мотоясу штурхнув мене ліктем.
— Хтось, одначе, підслуховував нашу розмову?
Це том що я не так добре розбираюся в іграх? Через це всі відвернулись від мене? Та що не так із цими легендами? Нехай я не знайомий з ними, але я все ще Герой Щита, чи знаєте! Авжеж інші Герої сказали, що мені дісталась нездарна зброя, але це ж не гра!
— Агов, Рене! В тебе п’ятеро, поділись ким-небудь.
Всі авантюристи жіночої статі та один чоловік зморщились за Реном, поглядаючи на мене мов налякані ягнята. Рен ніяково почухав потилицю та глянув на них.
— Що ж, ненавиджу тягнути за собою відстаючих. Ті, кому бракує рішучості піти зі мною, будь ласка, ідіть.
Але навіть після такої холодної заяви від нього не відійшло жодного.
— Мотоясу, скажи що-небудь! Неможна ж так…
— Ну…
До речі, дівок серед авантюристів виявилось, як не дивно, більше ніж хлопців. В якомусь сенсі нам планували організувати гареми.
— Вийшло… вельми нерівномірно.
Куди б він не потрапив, він все рівно залишається магнітом для кралей. І чому всі супутники Мотоясу — жінки?
Іцкі теж усім своїм видом показував, що не може відмовити товаришам, що обрали його.
— Хоч я вважаю, що було б непогано виділити кожному по троє… але насильне призначення може позначитися на моральній стороні питання.
Всі присутні кивнули на його слова, визнавши їх доволі доречними.
— Так мені що, дійсно наодинці вирушати?!
В мене ж то щит! Ви самі казали, що за логікою – це нездарна зброя! Як я, по-вашому, повинен стати сильніше без товаришів?!
— Ах, мілорде, я хотіла б скласти компанію пану Герою Щита.
Одна з Мотоясових супутниць підняла руку та запропонувала свою кандидатуру в якості мого союзника.
— Га? Справді?
— Так.
Мила дівчина із рудим волоссям середньої довжини. Доволі миле личко. В неї не такі надто виразні дівочі риси обличчя, і вона трохи нижча за мене.
— Чи є ще бажаючі стати в ряди Наофумі?
…Тиша.
Ніхто навіть не подумав підняти руку.
Король скорботно зітхнув.
— Значить, більше ніхто. На жаль, Наофумі, для Вас це означає, що Вам доведеться розшукати в собі ще більше хистів. Але не хвилюйтесь, оскільки кожному з вас будуть щомісячно виділяти кошти, а тобі я дарую додаткову частку.
— Добре!
Мудре рішення. Якщо вже серед присутніх ніхто не хоче співпрацювати зі мною, то буде розумно виділити мені більше грошей, щоб я зміг відшукати людей, згодних скласти мені компанію.
— Отже, це ваш кошторис. Одважні Герої, прошу вас, не витрачайте його намарне.
Нам роздали чотири капшуки з грошима, в яких то й справа подзвякували монети. І мені дістався капшук трохи більший за інші.
— Наофумі даровано вісімсот срібних монет, решті ж дістається по шістсот. Використовуйте ці гроші задля купівлі спорядження та розпочніть свою подорож.
— Так! — відповіли ми одноголосно.
І ми, і авантюристи віддали честь коро́леві, знаменувавши закінчення авдієнції.
Після ми вийшли з тронної зали і, нарешті, познайомились.
— Це-е, Герою Щита, мене зовуть Майн Софія. Тепер будьмо напарниками!
— При… приємно познайомитися.

Майн заговорила зі мною без натяку на зайву сором’язливість чи стриманість. Схоже, що після всього, що сталося, їй було трохи ніяково, але головне, що вона все ж стала моїм союзником. Я повинен її плекати. В особливості тому, що мені, в порівнянні з рештою героїв, дісталась по суті марна зброя.
— Тоді йдімо зараз же, Майн.
— Гаразд~ — Майн жваво кивнула та рушила за мною.


***
Коли ми пересікали підйомний міст, що з’єднував замок із містом, переді мною знову відкрилась чудова панорама. Хоч я й бачив місто мимохідь вчора, що більше я споглядав його з такої близької відстані, то ясніше розумів, що дійсно опинився в іншому світі. Вулиці вимощені бруківкою, а на спорудах висять вивіски. Всюди витає приємний запах їжі. Це місто чимось зачепило мене.
— Що робитимемо тепер?
— Спершу хотілося б сходити до крамниці зброї та броні. Мабуть, наших грошей вистачить на купівлю хорошого спорядження.
Правильно, спершу я, що володіє одним лише щитом, повинен придбати зброю. Без неї я не зможу битися з монстрами, а значить і встигати за тими хлопцями. Врешті решт, їх зброя може розвиватися. Якщо я не вирвусь на старті, мене безнадійно обженуть.
— У такому випадку, я знаю одну хорошу крамничку, йдімо, покажу шлях.
— Для тебе це не буде важко?
— Аж ніяк!
Майн підстрибом повела мене до зброяра. Десять хвилин ходьби по тому вона зупинилась перед крамницею із величезною вивіскою та зображеним на ній мечем.
— Ось, рекомендую її.
— Ого…
Крізь двері було видно розвішану по стінам різномасту зброю — загалом, все виглядало саме так, як уявляється при згадці збройової лавки. Крім того, тут були й обладунки, й інші предмети екіпірування, що можуть знадобитися авантюристам.
— Ласкаво прошу! — власник лавки бадьоро привітався, як тільки я ввійшов через поріг. І він теж виявився точно таким, яким я його уявляв: накачаний мужик за прилавком. Було б неприємно побачити когось зажирілого. Ха, це дійсно інший світ.
— Хех… Отож це збройова лавка…
— О, новий клієнт, я дивлюсь! Здається, ти сам не знаєш, чого шукаєш.
— Ага, мені вашу лавку ось вона порадила, — сказав я, вказуючи на Майн. У відповідь вона помахала власнику рукою.
— Вельми дякую, юна леді.
— Без проблем! Просто ваша крамничка, Дядьку, доволі відома в окрузі.
— Ох, пані, ви мені лестите. До речі, а що в тебе за друг такий у дивних лахах?
Точно, на мені зараз «Одежа з Іншого Світу», ймовірно, я виглядаю немов селюк чи вар’ят.
— Авжеж ви прекрасно розумієте, Дядьку.
— Невже ти – Герой?! Отакої!
Крамар огледів мене з голови до ніг.
— Вигляд у тебе не надто надихаючий…
Як уїдливо.
— Скажу одразу…
Я не знав, що він хотів сказати, але те, що зараз на мене покластися неможна, я й сам розумів. Ось тому й хотів стати сильніше.
— Без хорошого екіпірування тебе не сприйматимуть серйозно.
— Згоден…
Ха-ха-ха… він здався мені приємною й відвертою людиною.
— Ти що… невдаха?
Гей… Моя щока судорожно здригнулась. Чутки про мене, виявляється, швидко розповсюджуються. Ох, та кого це хвилює, тільки невдахи на цьому зациклюватимусь.
— Мене зовуть Іватані Наофумі, я Герой Щита. З цього моменту я турбуватиму Вас часто, так що, будь ласка, подбайте про мене, — я про всяк випадок йому представився.
— Так, Наофумі. Приємно чути, що в мене з’явився новий постійний клієнт. Приємно познайомитись!
Знову… Він точно сповнений сил.
— Ну так, Дядьку, чи Ви маєте яке-небудь прийнятне озброєння? — спитала Майн, скоса глянувши на крамаря.
— Ну як сказати… Скільки ви готові витратити?
— Зараз скажу…
Майн оцінююче оглянула мене.
— Біля двохсот п’ятдесяти срібних монет.
Ми мали при собі вісімсот монет, але ми витратимо тільки двісті п’ятдесят… Імовірно, вона бере до уваги витрати на житло й наймання наших майбутніх товаришів.
— О, ну за такі гроші є щось на зразок цього, — із цими словами Дядько покинув прилавок, зняв зі стіни декілька предметів і вернувся.
— Так, Хлопче, маєш вподобання в зброї?
— Ні, поки нема.
— Тоді раджу меча — із ним навіть новачок з легкістю впорається.
Я продивився розкладені на прилавку мечі.
— Їх я особливо раджу, на них мається крововідбивне покриття.
— Крововідбивне?
— Спеціальне покриття, яке запобігає притупленню через запечену кров.
— Хех…
Я згадав, як колись чув про те, що якщо ніж використовується для нарізки м’яса, то з часом притупляється. Інакше, леза цих мечів ніколи не затупляться. Схоже, що це доволі якісні клинки.
— Тут у нас, зліва направо: залізний, зачарований залізний, зачарований сталевий і, врешті, зі сплаву заліза й срібла, в порядку зростання вартості, і я готовий запевнити якість кожного.
Цікавенько. Мабуть, від використаного матеріалу залежить міцність?
— Я маю кращу зброю, але ці укладаються у названу ціну в двісті п’ятдесят срібних монет.
Ясно. В одиночних іграх, як правило, в стартовому місті кращого екіпірування не знайдеш. Але тут вельми великий асортимент.
І знову цей світ нагадав мені онлайн-гру. Точніше, це інша реальність, бо логічно, що в крупних збройових магазинів країни хороший асортимент.
— Залізний Меч, напевно…
Я повільно охопив руків’я. Ох, і правда важкий. Оскільки мій щит дуже легкий, про вагу я до сих пір не замислювався. Значить, зброя значно важча, так? Виходить, його я використовуватиму аби перемагати монстрів…
Ляск!
— Ау!
Раптовий потужний електричний розряд вирвав Залізний Меч з моїх рук і жбурнув його в політ.
— Га?
Дядько та Майн почергово нагороджували мене й меч збентеженими поглядами.
— Що за?..
Я підняв упалий меч. Нічого дивного не відбулося.
«Що це було? І чому це було?» –  з такими думками я спробував вернутися до того, на чому зупинився…
Ляск!
— Ай!
Я подивився на Дядька, подумуючи, чи не розіграш це. Він, одначе, заперечливо похитав головою. Майн навряд чи могла це зробити, але я все одно звернувся до неї.
— Ти бачила, як він відторгає мене?
Що за маячня. Я витріщився на свою долонь, розмірковуючи про правдоподібність цієї версії. Тоді перед моїми очима почали вимальовуватися слова.

˂ Порушення умов володіння Легендарною Зброєю: Ви спробували орудувати інакшою зброєю ˃

Якого біса?! Я швидко знайшов опцію Допомоги й відкрив Довідкову Інформацію. Ось воно!

{ Герою заборонено використовувати будь-яку зброю в бойових цілях за винятком власної Легендарної Зброї }

Що, даруйте?! Я не можу користуватися нічим, окрім цього щита?! І як накажете мені битися одним лише щитом?
— Це-е, дякую, але мій щит, здається, не дозволяє…
Гірко посміхнувшись, я підняв погляд.
— Як він працює? Чи можу я поглянути?
Дядько, врешті, поцікавився моїм щитом; я повернув руку зі щитом, так, щоб йому було видніше — інакше ніяк, адже його не зняти. Власник Збройової лавки зачитав щось собі під ніс і послав невелику кульку світла у напрямку щита: та відскочила.
— Гм. Він виглядає як Малий Щит, але є в нім щось таємниче…
— О, так ви його розпізнали?
Чудово, він зрозумів, що це Малий Щит. У моєму Вікні Статусу він так і називався, із додатком «Легендарна Зброя».
— Я так розумію, в його осерді інкрустований дорогоцінний камінь? Я відчуваю, що він випромінює величезну міць. Я спробував отезьбити його оцінною магією… але зовсім нічого не зрозумів. Якщо б він був проклятий, я б взнав.
Закінчивши свою оцінку, Дядько повернувся до мене, граючись зі своєю фірмовою бородою.
— Цікаву ж штукерію ти мені показав. Може, бажаєш купити замість меча що-небудь з броні?
— Так, будь ласка.
— Я думав підібрати тобі за двісті п’ятдесят срібла щита й меча, але якщо так, обиратимемо обладунок.
Дядько приніс з вітрини декілька зразків броні.
— В латних обладунках тяжко пересуватися, й тому авантюристам він підходить погано. Новачку лучче зупинитися щонайбільше на кольчузі.
Підсумувавши, я потягнувся до кольчуги. Вона представляє собою тканину, прошиту ланцюгами. Дійсно, кольчуга. А захист я на око визначати повинен?.. Га? Вікно вилізло:

Кольчуга
     Поліпшення захисту, Стійкість до рублячих атак (мала) 」

Гм-м-м, напевно, опис меча тоді не спливав, тому що я не міг екіпірувати його.
— А продати її за скільки можна? — спитала Майн.
— М? Напевно… якщо буде як нова, то куплять її десь за сотню.
— А нащо ти питаєш?
— Я вирішила дізнатись її ціну, тому що із часом Ви станете сильніше, і вона буде Вам не потрібна, пане Герою Щита.
А непогано придумано… Я тільки Першого Рівня, але в міру зростання мені, врешті решт, треба буде змінити екіпірування. В продажі було й екіпірування дешевше, але це, напевно, більш ефективніше.
— Добре, тоді купляємо.
— Спасибі! В якості наддатку дарую тобі підкладку!
Я навіть не зміг подякувати крамарю за його щедрість. Передавши йому сто двадцять срібних монет, я отримав кольчугу.
— Хочеш надягти її зараз?
— Ага.
— Тоді прошу за мною.
Мене привели до роздягальні, і я надів Кольчугу поверх дарованої підкладки. Мій старий одяг власник поклав у люб’язно надану ним торбину.
— О, ну тепер на тебе хоч стало можна дивитись.
— Вельми дякую.
Це що ще за хвальба така?
— А тепер як щодо пополювати, пане Герою?
— Ходімо!
Тепер, коли я став виглядати як справжній авантюрист, я із хорошим настроєм покинув магазин в товаристві Майн.
Після ми рушили до брами, маючи намір покинути міські мури. На шляху стражник вклонився мені, і я радісно кивнув йому у відповідь. Моя захоплива пригода ось-ось почнеться!



Немає коментарів:

Дописати коментар