понеділок, 26 жовтня 2020 р.

Всеохопна місія. Розділ 29

Я лиш витріщався вслід Іно та близнючкам. Вони пройшли та не помітили мене. Еге ж, мої нові статуси – страхітливі.

Отож, про статуси. По-перше, я вивів Чакроконтроль на нуль! Це сталося ще під час герцю з Учіхами, однак тоді я не мав часу й сил на перегляд і усвідомлення сповіщень. Опісля не було сил. Тож я перевірив льоги сповіщень уже тут, у лікарні. І я став щасливим власником пам’ятки.

 

[Здобуто новий статус – Жахливий чакроконтроль!

Чакроконтроль для шінобі – все! І Ваше все є майже нічого!

Увесь список розділень:

Від 1 до 100 – Жахливий чакроконтроль. Всі хисла витрачають на 50% більше чакри. Перший крок у світі шінобі або ж головний біль усіх власників величезного запасу.

Від 101 до 200 – Поганий чакроконтроль. Скасовано частину штрафів, хисла витрачають на 35% більше чакри.

Від 201 до 300 – Чакроконтроль нижче середнього. Хисла витрачають на 5% чакри більше за норму. У два рази швидший відклик чакри, відносно минулих рівнів. Із цим можна жити, многі шінобі підтвердять. Посвятивши всього себе котрим-небудь хислам, Ви здібні при виконанні опустити частину інів.

Від 301 до 400: Середній чакроконтроль. Ви твердий середнячок! Звичайні хисла без особливих вимог до контролю нарешті робляться без штрафів. Вітаємо, Ви на рівні переважної більшости шінобі. Довготреновані низькорангові хисла Ви в змозі застосовувати без інів.

Від 401 до 500: Чакроконтроль вище середнього. Ба, Ви просунулися до таких висот! Хисла вартують на 5% дешевше від норми. Ще трохи збільшена швидкість відгуку чакри ×1,2. Декотрі низькорангові хисла Ви в змозі застосовувати навіть без інів! Тримайтеся цього!

Від 501 до 600: Хороший чакроконтроль. Хисла дешевші на 15%. Орудувати чакрою набагато легше. Змога домагатися різних ефектів од хисел.

Від 601 до 700: Чудовий чакроконтроль. Хисла дешевші на 30%. Чакра відгукується миттєво. Майже всі низькорангові хисла Ви в змозі застосовувати зусиллям волі, самостійно примусивши чакру в Вашому орґанізмі скластись у потрібний конструкт.

Від 701 до 800: Щабель світочів, славетних нінджів та інших знаменитих особистостей. Хисла дешевші на 40%. Досить солідний список хисел Ви в змозі виконати, склавши лишень один-два іни. Для Вас чакра неначе ще одна вірна й ефективна частина тіла.

Від 801 до 1000: Щабель дійсно страшних особистостей, начебто Мадари й Какудзу (Мадарин ровесник, що приділив багато десятиліть чакроконтролю – він справді страхітливий). Хисла дешевші на 50%. Скинути на кого-будь літавець, склавши лишень один ін? Пфф!

Від 1001 до 1500: Щабель біджю. Викусіть усі, звірі з чакри і суть чакра! Звісна річ, що їхній чакроконтроль на цілковито інакшому рівні!

Від 1501 до 3000: А Шестистезяр усе одно крутіший! Втім, його діти теж загубилися десь у цих межах.

Від 3001 до 5000: Формувати три хисла воднораз? Легітно! Ігнорувати іни? Завше так і роблю! Рухом руки змінювати ляндшафт? Немає нічого простішого! Хто я? Каґуя!

Від 5001 до : Що я тут узагалі забув? © Бог гопників.]

 

Як нескладно здогадатися, мій варіянт найперший. Просто для наочности: і малі Учіхи (в тому числі й Саске), і Іно, та й іще третина кляси були на дияпазоні двохсот п’ятдесяти одиниць. Шікамару так і взагалі вийшов на триста дев’яносто дві одиниці Чакроконтролю. Цебто вийти на щабель «вище середнього» йому не дає лише лінь. Одначе наприкінці училища, як він не ледарював би, все одно подолає цю межу. Останній пункт мене страшив. Адже щоби спілкуватися на рівних і привернути до себе увагу цієї особи, мені взагалі треба досягнути скутку якогось бога. Адже, що є страшно, коли Саске повністю пробудиться як Індорине переродження, він стане клятою імбою!

Якщо судити за списком, то канонічно Наруто мусив бути на рівні нижче середнього або середнього. До того ж, другий пункт уже стосується радше другого сезону. Однак у режимі чакри Дев’ятихвостого, в тому, котрий золотавий, а не берсеркер, він явно отримував бонуси не лише в обсязі чакри. На це також натякали і руки з чакри, що потребують величезного чакроконтролю від звичайних шінобі. Тільки-от покладатися на «ліві чіти» я не волію. Особливо зважаючи, що я нітрохи не Ашюрине переродження. Це підводить мене до ряду клопотів, так.

Ну і другий, отепер дійсно смачний статус:

 

[«Куроко»

Ви цілковито непомітний для простих людей, якщо сам не привернете увагу. Ґеніни здатні загубити Вас навіть коли Ви стоїте поруч. Чюніни шарахаються від Вас, коли осягають, що весь час Ви був поряд. І тільки джьоніни часом можуть вловити Вашу присутність без Вашого на те бажання.

Це вища міра Вашого бажання бути непомітним, котре Ви настільки розвинув, що тепер це частина геному. Прірва, що знаходиться в осерді безлюдної площі, тепер не є клопотом для Вас. А за змогу пройти, не приховуючись, у жіночу частину гарячих джерел багато чоловіків оддали би що завгодно. Для Вас же тепер клопіт не в тому, що Вас надто часто не помічають… Навіть у костюмі Заводного апельсина!

100% скритність на будь-якій місцевости та в будь-якій одежі.

100% непомітність.

Повне іґнорування знемаскувальних чинників.

Віднині Ваш улюблений вислів «Я, далебі, був тут од самого початку!»]

 

Зважаючи на те що щойно мимо пройшли Сая, Ая та Іно, так і не помітивши, хоча відстань з останньою була щонайменша – ледве не зіштовхнулися плечима – то так, страшна здібність!

Хм, прогулятися до Юґао, чи що? Все рівно тепер шукати мене… марно. Це – неймовірне почуття свободи, так!

Тільки-от як мені знайти її?

Відповідь виявилася банально простою: Юґао мешкала в моїй колишній квартирі, де до цього жили ми втрьох. І повністю засмітила ту порожніми пачками з-під локшини. Еге ж, тут не канонічний Наруто є свиня, а всі сельчани мають однакове виховання, з рідкісними винятками. Доведеться трохи попрацювати…

Дві години по тому, тричі піднявши рівень «Двіряря», я осягнув, що слово «трохи» було занадто великим применшенням того срачу, що розвела тут Юґао! Власне, коли я вже закінчував, у квартиру прийшла сама ж опетеушниця.

— Хто тут?

Еге ж, разючий контраст із засраною квартирою двічі змусив завити осторогу Юґао, що прийшла мимо мене. Хоча вона зараз начебто за рангом ближча до спеціяльного джьоніна, а це не повноцінний джьонін. З іншого боку, вона є опетеушниця. Одначе ж навіть джьоніни, зважаючи на заяву Системи «часом можуть», а не обов’язково мене помітять. Краса!

— Я. Хто ж іще? За три місяці вже взнавати перестали, шановна Юґао?

Я зобразив образу. Хм, що й треба було довести, з видачею місця розташування я став помітний.

— А… Як давно ти тут?

Ого, та її навіть трохи вибило з колії!

— Я, далебі, був тут від самого початку!

Еге ж, справді, скоро це стане моїм улюбленим висловом!



<< Попередній розділ | Наступний розділ >>

Зміст

Немає коментарів:

Дописати коментар