понеділок, 14 жовтня 2019 р.

Становлення Героя Щита. Том 1. Розділ 12

Що твоє  моє

Рафталія чекала на моє пробудження майже до полудня.
— Ми підемо до міста? Кхе...
— Ага.
Вона знову кашляє. Я мовчки простягнув їй "побутові ліки" – вона з кислим обличчям випила їх. Тепер настав час завітати до аптеки та трішки поторгувати.
— Гм... якість непогана. Пане Герою, Ви знайомі з фармацією? — сказав уже знайомий продавець, перевіривши мої ліки.
— Ні, вчора я робив їх уперше. Якщо порівнювати з продажом трав, що вигідніше?
— Важко сказати. Трави більш уселадні, тому ними простіше користуватися, проте й готові ліки бувають затребувані.


Аптекар нахмурився, побачивши Рафталію, але усвідомивши, певно, що нажитися на мені не вдасться, а обдурювання – марне, сказав як є:
— У зв’язку з пророцтвом ціна на ліки різко підскочила, зараз на них вельми великий попит.
— Гм...
Якщо зважити на ризики отримання невдалих сумішей, курс купівлі й ціну приладдя, важко навіть сказати, скільки коштів доведеться вкласти. Але діяти треба зважаючи на становище, и обзавестись устаткуванням не завадить.
— У Вас не найдеться непотрібного приладдя?
— …Ще два тижні тому, коли ти вперше прийшов продавати трави, гадав, що коли-небудь ти спитаєш за це.
Аптекар утямив, що я мав на увазі, й глянув на мене з ледве помітною усмішкою. Тоді він дав мені вживане обладнання й навчив ним користуватися, а взяв з мене травами. Грошима він заплатив за готові ліки. Окрім ступки я отримав ще декілька інших потрібних знадобів. Лабораторне обладнання, типу товкача, вагів, колби, дистилятора й так далі. Були й речі, що досить ударили б по моєму гаманцю, якби були новими.
— Цими приладдями вже користувалися, вони довго припадали пилом на складі й можуть будь-коли зламатися.
— Гадаю, початківцеві згодяться.
Так чи інакше, із цим я маю можливість випробувати більше рецептів. Тепер лишилось тільки позбутися шкірок шарів. На шляху до перекупника я краєм ока помітив декількох дітей. Схоже, декілька тих шкур шарів, які скупляв торговець, він використав у якості матеріалів для справжніх, придатних до продажу «шарів». Діти грали з одним з таких як с м’ячом. Рафталія заздрісно зиркала на дітей.
— Даруй, що це?
— Так?
Я вказав на м’яч, з яким грали діти.
— А, це те, на що йде шкура шарів, — відповів торговець.
— Ясно. Можеш зробити нам один за рахунок грошей з продажу?
— Е, ну… якщо вам він потрібен...
Продавець забрав шкурки й передав мені гроші. Згодом за ними він поклав на прилавок переді мною один з м’ячів.
— Тримай.
Я кинув м’яча Рафталії. Вона округлила очі й стала витріщатися то на м’яч, то на моє обличчя.
— Що таке? Ти ж хотіла його?
— У-угу!
Рафталія закивала з радісною посмішкою. Я вперше побачив її всміхненою.
— Коли закінчимо із сьогоднішніми справами, можеш піти пограти з ним.
— Ура!
Тепер вона пожвавішала. Покладна тенденція. Адже що повніша сил вона, то вигідніша. Після цього ми повернулися до лісу і, як учора, взялися винищувати монстрів, не забуваючи й про трави. Мій значний Захист просував нас все далі, до більш нових місць.
…Далі за лісом мусить бути село… але я не збираюсь прислухатися до порад того стерва. Сьогодні нам відносно таланило, речей траплялось багато, монстри здавалися слабкими, отож я вирішив відправилися до гір.
О? Ми знайшли нового супротивника. Яйцеподібна істота. Схоже, це якийсь біологічний родич шарів.
— Із цим ми б’ємося вперше. Я піду вперед і спробую його на зуб. Якщо все буде в порядку, руби його.
— Так, пане!
Чудова відповідь. Я кинувся на монстра; він теж помітив мене й оголив ікла.
Клац!
І знову жодних пошкоджень – ні болю, ні навіть свербежу. Я одразу ж знерухомив його й повернув, щоби Рафталії було зручніше колоти.
— Тха!
У порівнянні з учорашнім днем вона колола жвавіше. Яйцевик, значить. Ще один монстр для початкових рівнів. Тріснув, яйцевика розірвало на друзки, а жовток розлетівся повсюди.
— Буе, як огидно!
Чи цю шкарлупу взагалі можна буде продати? Жалюгідно. Пахне тухлятиною, сумніваюся, що він їстівний. Я дав Щиту поглинути шматки шкарлупи. Згодом з’явились іще кілька яйцевиків, і Рафталія справилась із ними впевненими рухами.

˂ Вимоги до Яйцеподібного Щита виконані ˃

Яйцеподібний Щит
       Істинна Міць не набута
      Бонус екіпірування: Кулінарія 1 

Ще один Рівневий бонус до Вміння. Цього разу куховарство, значить. Ми продовжили полювання на його кольорові варіації.

˂ Вимоги до Синього Яйцеподібного Щита виконані ˃
˂ Вимоги до Небесного Яйцеподібного Щита виконані ˃

Синій Яйцеподібний Щит
       Істинна Міць не набута
      Бонус екіпірування: Оцінювання 1 

Небесний Яйцеподібний Щит
       Істинна Міць не набута
      Бонус екіпірування: Прості кулінарні рецепти

Напрочуд часто останнім часом трапляються лише бонуси до Вмінь. Це від ворога залежить, чи що? Втім, тим часом я зібрав декілька незнайомих мені трав. У самі гори пізно було йти. Поки що спорядження Рафталії довіри в мене не викликало.
Сьогоднішні результати:
Я – 8-ий Рівень;
Рафталія – 7-ий Рівень.
Дідько. Вона вже майже наздогнала мене. Безсумнівно, це завдяки тому, що добиваючі удари здійснювала вона.
Ур-р-р...
— Я зголодніла… — сказала Рафталія із занепокоєним обличчям.
— Гадаю, ти маєш рацію, повертаймось до вечері.
Ось так ми завершили нашу вилазку й вирушили назад до міста.
Повернувшись, я продав яйцевикову шкарлупу, яка виявилася непридатною для змішування. Сьогодні ми заробили дев’ять срібних, з урахуванням ранкового доходу. Я сумнівався, що з цієї шкарлупи можна щось виручити, одначе її купили за несподівано високою ціною. Ліки та трави теж принесли чудовий дохід, змусивши переглянути наші плани щодо вечері. Ну, і беручи до уваги, як у Рафталії слинка текла від вигляду наметів з харчами… Я не збирався ї балувати, але вслід за гарною роботою повинна йти чудова винагорода. Отож чому б ні?
— Нумо зайдімо, але тільки сьогодні.
— Е? Можна?
— Ти ж хочеш, адже так?
Рафталія рішуче кивнула у відповідь. Тепер вона чесна сама із собою.
— Кхо
Вона знову кашляє. Я знову мовчки протягнув їй «побутові ліки», потім замовив в одному з наметів дещо схоже на затверділу м’ячку на паличці.
— Тримай, сьогодні добре попрацювала.
Проковтнувши ліки, Рафталія радісно взяла протягнуту їй паличку й набила повного рота.
— Дякую!
— Б-будь ласка…
…Я радий, що вона стала такою життєрадісною. Ми продовжили йти, а я озирався довкола у пошуках дешевої гостинниці.
— Бажаєте сьогодні переночувати тут?
— Так.
Я маю достатньо клопотів уже через те, що вона плаче майже цілу ніч, будь ласка, позбавте мене хоча б від нічних боїв із шарами.
Ми увійшли до гостинниці. Від вигляду нас власник гостинниці відверто насупився, одначе миттю переключився на типову для своєї професії ввічливу посмішку.
— Є ймовірність, що вночі моя супутниця плакатиме, все гаразд? — спитав я, для певності показавши, хто знаходиться в мене під плащем.
— Це… це трохи…
— Я можу розраховувати на Вас, адже так? Ми обіцяємо сильно не шуміти.
— Т-так.
З тих пір, як я потрапив у цей світ, я дізнався, що шантаж тут – важлива частина бізнесу. Всі кляті жителі цієї країни тільки й робили, що насміхалися з мене, а мені неможна було навіть поскаржитися коро́леві. І навіть якби я поскаржився, він напевно скаже щось на подобі "що ж удієш, нехай усе йде на самоплив". Серйозно, вся ця іншосвітня еліта... Я заплатив за ночівлю, після чого ми розташувалися в винайнятій кімнаті. Рафталія не зводила палаючого погляду з м’яча.
— Вертайся як вечорітиме. І тримайся якомога ближче до гостинниці.
— Ура-а-а!
Боже, вона й справді поводиться як нормальна дитина її віку. Аджіни зазвичай виявляються предметом презирства, але якщо її розглядати в якості авантюриста, клопотів не повинно бути. Виглянувши у вікно, я побачив, як Рафталія грає зі своїм м’ячем. Тоді я прийнявся досліджувати більш просунуті методи змішування.
Минуло… приблизно двадцять хвилин. І тоді я почув гучний дитячий крик.
— Чому аджін грає на нашому подвір’ї?!
Що це було? Я виглянув у вікно. Як не глянь, видно тільки як якісь розбія́ки-шмаркачі тичуть у Рафталію пальцями й усіляко її зацьковують. Чорт забирай, куди не підеш, усюди знайдуться такі от недомірки, що сують повсюди носа.
— Гей, потворо, в тебе чудова іграшка. Ану віддай-но.
— Е, га, це…
Вочевидь, Рафталія знала про безправне становище аджінів, тому не намагалася їм суперечити, принаймні грубо.
Ех… Я вийшов з кімнати й рушив униз.
— Я сказав, віддавай.
— Н-ні…
Рафталія ледь чутно відмовлялась, але шмаркачі одразу ж оточили її, маючи намір відібрати м’яч силою.
— Ану стійте, дрібні засранці.
— Чого треба, старий чудило?
Ух, старий чудило, кажеш?! Чхати, мені тільки двадцять, і мене не хвилюють місцеві вікові мірила. Побуду старим чудилом.
— З якого дива ви вимагаєте чогось у незнайомих людей?
— Га? А тобі-то що, це ж не твій м’яч.
— Мій. Я позичив його цій дівчинці. Якщо ви крадете його в неї, значить, крадете в мене.
— Та що ти верзеш, клятий старигане?
Ех… У них, здається, кров занадто в голову вдарила, якщо вони не можуть втямити настільки зрозумілі речі. Я не збираюся робити їм поступки тільки через те, що вони діти. Той, хто намагається забрати чужу річ, заслуговує покарання.
— Гаразд, гаразд, тоді я дам вам іншого м’ячика.
Помітивши мою поведінку, Рафталія ахнула, поглянула на дітей, а потім сяк-так вичавила з себе:
— Біжіть!
Але шмаркачі продовжували недооцінююче гледіти на мене. Зловтішно посміхнувшись у душі, я дістав шара, що причепився до руки.
ГАМ!
— МОЯ ДУПА-А-А!
Дозволивши шару вкусити засранця, я знову сховав його.
— Отож, дітлахи, це справжній м’ячик, хто-небудь ще хоче?
— Ай-й-й-й-й!
— Це не смішно, бовдуре!
— Здохни, дурню!!!
— Твоя срака на черзі, дрібний засранцю!
Дітлахи втікали, всипаючи мене прокльонами; я повернувся до гостинниці.
— Е-е, ем-м…
Рафталія потягнула за поділ мого плаща.
— Агов, в мене там шар.
Злякавшись, вона хутко забрала руку; її надмірна боязкість змусила мене мимоволі всміхнутись.
— Дякую.
Про що вона?
— Ох…
Я погладив Рафталію по розкуйовдженому волоссю. Ми повернулись у гостинницю.


Немає коментарів:

Дописати коментар